Bezpečnostní informace pro:
„Termofor na ramena“
(prodej: od 18.12.2023)
číslo výrobku: 673660
objednací číslo: 191306
objednací číslo: 191306
číslo výrobku: 672590 ("Kočka")
objednací číslo: 190562 ("Kočka")
objednací číslo: 190562 ("Kočka")
Vážení zákazníci,
naše termofory na ramena se neplní stejným způsobem, jak je běžné u podobných termoforů. Jak se termofor správně plní, je přesně popsáno v návodu k použití. I tak ovšem vzniká riziko kontaktu s horkou vodou.
Nabízíme Vám proto možnost vrátit nám termofor. Kupní cenu Vám samozřejmě společnost Tchibo vrátí.
Obraťte se prosím z tohoto důvodu na naši bezplatnou zákaznickou linku: Na telefonním čísle 800 900 826 nás zastihnete od pondělí do pátku od 08.00 do 20.00 hodin a v sobotu od 08.00 do 16.00 hodin.
Kde můžete výrobek vrátit: Pokud nám chcete zaslat výrobek poštou, použijte prosím následující adresu:
Direct Parcel Distribution CZ s.r.o.
Balíková hala Tchibo
AOS II, Modletice 130
251 01 Říčany
Převzetí nákladů za zpětnou přepravu: Tchibo samozřejmě dodatečně uhradí i náklady na přepravu, a to po předložení dokladu. Zašlete nám prosím doklad o zaplacení poštovného na tento e-mail: service@tchibo.cz. Zároveň nám prosím sdělte i své bankovní spojení, abychom Vám mohli uhradit zpět kupní cenu.
Děkujeme Vám za Vaši podporu a omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti.
S přátelským pozdravem
Váš zákaznický servis Tchibo
naše termofory na ramena se neplní stejným způsobem, jak je běžné u podobných termoforů. Jak se termofor správně plní, je přesně popsáno v návodu k použití. I tak ovšem vzniká riziko kontaktu s horkou vodou.
Nabízíme Vám proto možnost vrátit nám termofor. Kupní cenu Vám samozřejmě společnost Tchibo vrátí.
Obraťte se prosím z tohoto důvodu na naši bezplatnou zákaznickou linku: Na telefonním čísle 800 900 826 nás zastihnete od pondělí do pátku od 08.00 do 20.00 hodin a v sobotu od 08.00 do 16.00 hodin.
Kde můžete výrobek vrátit: Pokud nám chcete zaslat výrobek poštou, použijte prosím následující adresu:
Direct Parcel Distribution CZ s.r.o.
Balíková hala Tchibo
AOS II, Modletice 130
251 01 Říčany
Převzetí nákladů za zpětnou přepravu: Tchibo samozřejmě dodatečně uhradí i náklady na přepravu, a to po předložení dokladu. Zašlete nám prosím doklad o zaplacení poštovného na tento e-mail: service@tchibo.cz. Zároveň nám prosím sdělte i své bankovní spojení, abychom Vám mohli uhradit zpět kupní cenu.
Děkujeme Vám za Vaši podporu a omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti.
S přátelským pozdravem
Váš zákaznický servis Tchibo