Doprava

Cena za přepravní náklady objednaného zboží v e-shopu, kterou je kupující povinen uhradit současně s úhradou kupní ceny zboží, činí 89 Kč. Dobírka je zpoplatněna částkou 29 Kč. Skutečné náklady na dobírku a přepravní náklady jsou touto částkou pokryty pouze zčásti, zbytek přebírá Tchibo. Jen zcela výjimečně jsme nuceni účtovat vyšší poplatek. Jeho výši Vám náležitě zdůvodníme.

V některých případech je z technických nebo logistických důvodů možné, že pro rychlejší odbavení objednávky Vám zašleme informaci, které výrobky jsou ihned k dispozici a které nejsou. Ty pošleme v samostatné zásilce později. V každém případě Vám budeme účtovat poštovné a balné pouze jednou. Obdržíte od nás e-mailovou zprávu s potvrzením o odeslání objednávky a rozdělení do jednotlivých zásilek.
Přepravní náklady nebudou účtované:
  • pokud máte TchiboCard a hodnota Vaší objednávky je 499 Kč a více
  • pokud nemáte TchiboCard a hodnota Vaší objednávky je 999 Kč a více
  • pokud objednávku vyzvednete v kamenném obchodě

Možnosti doručení

Doručení kurýrem na zvolené místo dodání

Zboží je dodáváno prostřednictvím distribuční společnosti DPD CZ s.r.o. (dříve Geis Parcel CZ s.r.o.) a Rhenus Home Delivery s.r.o. Dodávka se provádí v rámci České republiky. Zboží je doručováno v pracovních dnech.

Lhůta dodání objednaného zboží se zobrazí v nákupním košíku a při telefonickém objednání Vám bude osobně sdělena naším spolupracovníkem. Jestliže jste uvedl(a) Vaši emailovou adresu, zašleme Vám potvrzení o objednání, ve kterém je dodací lhůta rovněž uvedena. Na Váš e-mail můžeme zasílat i další informace v souvislosti s Vaší objednávkou, např. potvrzení o zaslání zboží nebo potvrzení o vrácení zboží. Zároveň s informací o odeslání zásilky Vám odešleme odkaz do partnerských stránek, na kterých můžete sledovat cestu Vaší zásilky.

Doručení na jinou doručovací adresu

Jinou doručovací adresu můžete zvolit v druhém kroku objednávky "Dodací adresa". Fakturační a dodací adresa budou zobrazené v potvrzení přijetí objednávky, které Vám zašleme e-mailem po dokončení objednávky.
Pokud se stane, že bude produkt nedostupný, informujeme Vás o tom e-mailem.

Doručení do obchodu - Objednat a vyzvednout

Naše produkty (s výjimkou rozměrných výrobků jako např. nábytek) si můžete objednat do kamenného obchodu Tchibo a vyzvednout si je zde. Při sestavování objednávky dostanete na výběr výdejní místa pro daný produkt.

Dodací lhůta
Dodací lhůta je obvykle 4 až 7 pracovních dnů od objednání zboží.

Možnosti platby
Zboží zaplatíte až při vyzvednutí v daném obchodě.

Vyzvednutí objednávky
Pokud jste během objednávky zadali svůj e-mail, zašleme Vám na něj ihned po odeslání objednávky potvrzení o jejím přijetí. Jakmile bude objednávka připravena k osobnímu odběru, informujeme Vás protřednictvím e-mailu. Zboží si můžete vyzvednout do 7 dnů od dne doručení SMS zprávy.
Při odběru v kamenném obchodu si prosím přineste potvrzení o přijetí objednávky, které jsme Vám poslali bezprostředně po nákupu. Vytiskněte si jej nebo uložte do mobilního telefonu. Předejdete tím nesrovnalostem při přebírání zboží.

Osobní odběr není možný v případě nadměrných produktů (jako např. nábytek) a partnerských akcí. Věnujte, prosím, pozornost údajům uvedeným na stříslušné stránce detailu produktu v části Objednání a doručení.

Doručení mimo Českou republiku

Zboží je dodáváno pouze v rámci České republiky.

Dodací lhůta a sledování zásilky

Dodací lhůta

Dodací lhůta je obvykle 4 až 7 pracovních dnů od objednání zboží. U vybraných produktů může být dodací lhůta 1 až 2 týdny.

Sledování zásilky

Na základě identifikačního čísla zásilky můžete kdykoliv zkontrolovat stav balíčků v systému smluvního přepravce DPD CZ s.r.o. (dříve Geis Parcel CZ s.r.o.). Další informace o sledování zásilek lze nalézt v dokumentu zaslaném e-mailem nebo na telefonním čísle zákaznického servisu 800 900 826. Kromě toho si můžete kdykoliv zkontrolovat stav dopravy a dodání přihlášením se do osobního účtu na tchibo.cz.
V některých případech je z technických nebo logistických důvodů možné, že pro rychlejší odbavení Vaší objednávky Vám zašleme informaci, které výrobky jsou ihned k dispozici a které nejsou. Ty pošleme v samostatné zásilce později. V každém případě Vám budeme účtovat poštovné a balné pouze jednou. Obdržíte od nás e-mailovou zprávu s potvrzením o odeslání objednávky a rozdělení do jednotlivých zásilek.
Pokud si přejete změnit datum doručení, kontaktujte, prosím, přímo přepravní společnost.
Po dvou neúspěšných pokusech o doručení zásilky prostřednictvím kurýra bude zboží automaticky zasláno zpět. Pokud byla Vaše objednávka již zaplacená, částku Vám vrátíme.